סמסונג וסמליין מחזירים לך עד 2,000 ש"ח - מבצע על מקררים וטלווזיות

האם כל המוצרים של סמסונג משתתפים במבצע?

משתתפים במבצע מקררים ומסכי טלוויזיה כמפורט ברשימת הדגמים בתקנון המבצע.

 

מהי תקופת המבצע?

המבצע מתקיים בין התאריכים: 17/11-30/11

 

איך אדע מהו הסכום אותו אקבל חזרה?

בתקנון המבצע מצוין מפתח הסכומים בהתאם לדגם המוצר

 

איך אני מממש את הזכייה?

לאחר קבלת המוצר באמצעות הובלה של חברת סמליין,  נכנסים לאתר סמליין לעמוד המבצע. שם תתבקש למלא את הפרטים ולהירשם למימוש המבצע.

 

כמה זמן לאחר קבלת המוצר ניתן להירשם למבצע?

לרשותך עומדים 14 ימים להרשמה למבצע.

 

אני לא יודע לתפעל את המיניסייט באינטרנט

מוקד תמיכה טכנית עומד לשירותך בטלפון 077-971-4343

 

האם ניתן לשנות את השם שיופיע על הצ'ק?

הצ'ק יירשם אך ורק על השם המופיע בתעודת המשלוח אין אפשרות לשנות שם.

 

במידה וההובלה בוצעה על ידי החנות, האם אני זכאי למבצע?

לא, זכאות למבצע רק בהובלת המוצר על ידי חברת סמליין, יש לשים לב בעת ביצוע ההזמנה.

 

קבלתי את המוצר בהובלה מטעם סמליין, אני מקליד את הפרטים ולא עולים נתונים

בדוק שנית כי הזנת את הפרטים הרלוונטיים, בנוסף לרשותך מוקד תמיכה להמשך

טיפול בטל 077-971-4343

 

קניתי מוצר יום לפני תחילת המבצע, האם אני זכאי?

לא. השתתפות במבצע רק במסגרת תאריכי המבצע.

 

מתי אקבל את הצ'ק?

הצ'ק ישלח בתוך 21 ימי עסקים מיום אישור הזכאות לקבלת הצ'ק.

 

לא פנו אליי לתיאום הובלה, מה עליי לעשות?

להתקשר למוקד בטלפון  03-9254812 ולדאוג לתיאום הובלה

 

 

האם אני יכול לרכוש מוצר ולבקש לתאם הובלה אחרי תום תקופת המבצע?

תאום הובלה של המוצר דרך שירות החברה, באופן שביצוע ההובלה בפועל לידי הלקוח תעשה בתוך תקופת המבצע או עד ליום 7.12.17 לכל המאוחר. מובהר למען הסר כל ספק, כי על המשתתף חלה החובה לתאם את ההובלה לביצוע בתוך המועדים כמפורט לעיל. עיכוב בביצוע ההובלה מטעמים שלא קשורים בחברה ימנע מהמשתתף להשתתף במבצע.

 

האם ניתן להוציא את הצ'ק לפקודת חברה?

המבצע מוגדר ללקוחות פרטיים בלבד בהתאם לתקנון המבצע

 

אני רוצה להחליף את המוצר

צ'ק לא יופק על המוצר המקורי, במידה והמוצר החדש הינו בין המוצרים שבגינם ניתן צ'ק יש לבצע את התהליך מחדש.

 

אני רוצה לקנות מקרר/טלוויזיה המשתתפים במבצע – האם ניתן לקנות בכל חנויות החשמל וליהנות מהמבצע?

השתתפות במבצע רק בקנייה בחנויות מרשימת המשווקים המורשים של סמליין  המופיעות באתר סמליין www.samline.co.il

 

קניתי מוצר מתצוגה/עודפים,  האם משתתף במבצע?

מוצרים מתצוגות  ועודפים אינם משתתפים במבצע זה

 

המוצר הגיע פגום לביתי והמוביל החזירו, האם אני זכאי להשתתף במבצע?

כן, במשלוח הבא עם המוצר התקין תקבל תעודת משלוח שאתה תוכל לממש את זכאותך.

 

קבלתי פרטים שאינם תואמים את התקנון – למה עליי להתייחס?

בכל מקרה של אי הבנה הוראות התקנון תגברנה

 

קבלתי אישור שפרטי נקלטו בהצלחה, האם אני זכאי לצ'ק?

אישור קליטת הפרטים אינו מהווה אסמכתא לקבלת הצ'ק – סטטוס נוסף לזכאות לקבלת הצ'ק יעודכן במערכת לאחר 14 יום מאישור קליטת הפרטים

 

עברו 14 ימים ולא קבלתי אישור זכאות. מה עלי לעשות?

צור קשר עם מוקד התמיכה בטל  077-971-4343

 

אני רוצה לקנות מספר מוצרים המשתתפים במבצע – האם אקבל צ'ק על כולם?

תוכל לקבל צ'ק על שני מוצרים לכל היותר

 

איך אני מקבל את הצ'ק?

הצ'ק ישלח אליך הביתה באמצעות דואר שליחים.לאחר בדיקה ואישור כל הפרטים ישלח אליך SMS על משלוח הצ'ק.

עיצוב ובניית האתר ע״י סייט איט שיווק באינטרנט